Stand Flower untuk pelamin

Salam dan Hai,
Alhamdulillah,dah banyak jugak material untuk DIY pelamin saya nanti dah saya cari.tapi masih ada lagi sikit-sikit barang yang kena sy terjah cari terutamanya kerusi.saya masih belum jumpa kerusi yang sesuai.Ok,next benda yang saya berjaya dapatkan ialah stand flowe @tiang bunga untuk pelamin.hehe.bukan saya yea yang beli,tapi incik TK yang dah berjaya jumpa,kebetulan dia ada keje dekat Marang,Terengganu dan terjumpa kedai yang jual stand flower.Dia terus call tanya nak beli ke tak?nak yang macam mane.pada asalnya saya nak jugak pilih,tapi dia kata jauh.kebetulan dia lalu area tu,so saya suruh dia beli terus la.sebelum ni saya dah tunjuk stand flower yang saya nak,maybe dia dah tahu yang jenis macam mana.saya belum tengok lagi stand flower yang macam mana incik TK beli.saya baru suruh dia send gambar dekat emel,nanti saya share kan kpd b2b yang lain.mungkin ada alternatif lain untuk gantikan stand flower tu,tapi sebab sy dah memang gedik nak jugak,terpaksa la incik TK turutkan,haha.Yang incik TK cakap,stand flower ni jenis iron rough (betul ke eja)..bantai aje la kan.haha.yang biasa di gunakan untuk barang pelamin kan.Harga yang dia dapat RM80 untuk dua stand,kiri dan kanan.ok la kot kan,ke mahal?

pada asalnya saya suruh dia buat,memandangkan dia ada semua bahan besi dan alatan untuk dia punya projek.tup..tup dia beli,sebab katanya takut tak lawa.saya bukan apa,at least blh save budget,haha.tak lawa pun tak kisah,sebab boleh balut pakai kain satin je kan.tapi memandangkan dia cakap macam tu,saya ikut jela.dia yang bayar.hahaha.


saya duk terbayangkan stand flower macam ni
kita tengok sama ke tak yang incik TK beli.hehe.
saya tak kisah,asal ada stand flower yang boleh saya guna untuk pelamin nanti
nak letak dekat belakang,kiri dan kanan.
yang kat depan saya dah beli pasu bunga yang tinggi sikit.
so 4pasu bunga i think enough la untuk pelamin saya nanti.
sekadar yang simple ajer:)

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi:)

 
Copyright © Kedai Vitamin Muslim | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in