Serunding Kg Laut, Serunding Tersohor

 menyelerakan bukan!!jadi buat tempahan hari ini
rupa bentuk wajah serunding daging:)

Alhamdulillah syukur,ciksuwellness and marketing terus mengorak langkah dengan menambah produk makanan pula untuk di jual.Kami memang berhasrat nak pelbagaikan produk.Harini CWK ingin memperkenalkan produk baru yang sememangnya dah ramai kenal pun,hehehe..cuma nak maklumkan  yang kami menjual iaitu pelbagai jenis serunding dari Kelantan.Di Jamin Sedap Dan Puas Hati.

Sempena menyambut “Penghulu Segala Bulan” iaitu Bulan Ramadhan al Mubarak dan meraikan kedatangan Syawal yang Mulia ini, Ciksuwellness and Marketing amat mengalu-alukan anda untuk menyertai kami dalam menjual pelbagai jenis serunding.

Buatlah tempahan segera dan edarkan di seluruh kawasan persekitaran, jiran tetangga, sahabat handai dan saudara mara anda. Dapatkan kepuasan dalam menikmati keuntungan sempena kehadiran kedua-dua bulan ini. Namun jangan diabaikan saham/keuntungan akhirat kelak. seimbangkannya dan lipat gandakan usaha ke arah itu.(Pesanan Penaja)…

Serunding Daging Istimewa yang diperbuat daripada kampung pengeluar serunding tersohor di tanah air iaitu Kg Laut, Tumpat, Kelantan ini sememangnya enak dan boleh disimpan lama sehingga tempoh 6 bulan.
Untuk bergiat aktif sebagai pemborong, anda hendaklah membuat tempahan pertama sekurang-kurangnya 5kg serunding terlebih dahulu (boleh dicampur). Kami juga menjual pelbagai jenis serunding dalam bentuk runcit.Anda boleh merujuk harga runcit seperti di bawah:

Harga Tidak Termasuk Harga Pos
harga pos bergantung kepada berat timbangan:)

pesanan penaja:serunding kampung Laut ni memang menjadi kegemaran semua tak kira dalam negeri Kelantan sendiri atau luar negeri Kelantan.Ramai orang kenamaan yg memang suka dengan serunding nih..mendapat permintaan yang tinggi setiap masa.Jangan Lepaskan peluang untuk rasa keenakan dan kesedapan serunding asli dari Kelantan.kakak dan adik-adik blogger sekalian,nak order serunding boleh contact sue yea di talian 017-6137255 atau ciksuwellness@gmail.com




hubungi :017-6137255(ciksu)
atau emel ciksuwellness@gmail.com

2 comments:

Terima Kasih Daun Keladi:)

 
Copyright © Kedai Vitamin Muslim | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in