Ini lah Flower Stand yang saya beli:)

assalamualaikum dan hai...

aritu sue pernah bagi tahu,incik TK ada beli kan flower stand kan..sue mmg tak dpt tengok smpai la sue balik kampung last week,baru la dapat tengok..suka sgt..lain dr biasa,hehehe..erkk ye ker..mungkin sue first time tengok kot.hikhik..walaupun tidak seberapa,tapi really appreciate sbb incik TK sanggup beli tuuu.hehehe..

hahaha..cantik tak..
cantikk kan..perasan lebih ni
ni budak sengal..ada ker terbalik kan flower stand tu
hehe...ngam2 tapak flower stand tu,muat dgn pasu bunga kita,hehehe!!


haaaa..taraaaa..asalnya macam ni
hahahaha....saya suka flower stand ni..
erkk sbb incik TK beli kan..yeahaaa!!
asalnya bukan colour putih,tp colour besi la..
tapi kita sembur cat kasi puteh mcm Michael jackson sikit
buat pembedahan plastik kata kan..kasi comel n cute.hehe..

sape mau sewa ini flower stand,after 4hb feb 2011 okay
ada ker nak sewa?sue bagi free pun korang taknak kan
yela,korang sewa pelamin ribu riban,bukan mcm sue..huhuk!!

p/s: selamat menyambut tahun baru untuk semua rakan2 saya..2010 kita tinggalkan dengan seribu pengajaran,kenangan yang menggamit,2011 mungkin akan menjadi tahun yg lebih beerti buat saya..moga segala berjalan dengan baik hendaknya..dan saya juga harap tahun 2011 menjadikan saya seorang yang lebih berani,tabah dalam menghadapi sgala dugaan.apa azam tahun baru korang?ermm azam sy,nak habiskan Master saya ni dengan jayanya..taknak extend or whatever lah..tak sabar nak masuk mengajar:)

2 comments:

  1. bolehh jeeee nk sewa kan!! mesti ade org sewa nyeeeee..hehe

    ReplyDelete
  2. elya,
    hahaha....bagi free jer la,wat amal jariah.hikhik

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi:)

 
Copyright © Kedai Vitamin Muslim | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in