Perlu ker saya buat bantal hantaran??polisterin saya tu nak wat ape..any idea?

Assalamualaikum dan hai..

cantikkan bantal nih..hehe
berangan jer lah..ekeke
dari Arma ..

saya tengah confius,perlu ker nak wat bantal alas hantaran?saya macam dah terpikat dgn style skrg kan,since tengok bantal yang xora buat sangat cantik,pastu ada lagi b2b and mantan yang dah buat..tak silap saya Meey pun ada buat dan siap ada tutorial kan..saya mcm tergoda la jugak kan,hehehe..

Tapi planning asal saya sebelum terjebak dgn DIY nih,saya nak guna polisterin yang dah ada masa majlis tunang aritu.ada dalam 5 tak salah.so nak jimatkan cost,saya pikir blh recycle balik benda yang dah ada..huhu..korang rasa,klu saya buat bantal alas hantaran tuh,polisterin yg bulat2 tuh saya nak buat ape yea?aduh,takde idea..

saya terasa nak buat bantal hantaran tuh,bila saya tengah DIY bantal akad nikah saya dengan incik TK punya,baru ni incik TK dtg,dan bwk sekali kekabu.ada la dalam dua yang bersaiz guni..huhu.byk jugak la.tu pun saya duk merungut kata tak cukup,haha..dasar tamak haloba kan..ekeke..so sekarang sy tengah DIY bantal akad nikah saya,tak habis separuh pun lagi kekabu tuh untuk satu bantal.saya nak padatkan lagi,sedap sikit nak duduk,hehehe..nanti dah siap,saya tunjuk yea,ekeke..saya pikir kekabu tuh akan lebih,thats why rasa nak wat bantal alas hantaran..hahahha...tapi brape agak2 anggaran untuk buat satu bantal tuh??

kekabu yang saya beli ni bg sy murah la,sebab dalam RM10 satu..incik TK beli dua..so RM20..tu pun incik tunang dia ni tamak,kata tak cukup.hihihi..nanti lain entry saya tunjuk bantal yang saya buat,sekarang baru isi kekabu.hihik..back to the topic,korang rasa perlu ke sy buat bantal alas hantaran?ape relevan dia,tak membazir ke nanti..arghhh di lemma betul la..tolong kawan2,bg pendapat.sekian.

8 comments:

  1. polisterin tu sue bg kat inchik tunang, suruh die yg pakai polisterin,ok? haha

    ReplyDelete
  2. ct,hahaha..takleh nak bg dekat dia,sebab polisterin tu dia yg bg masa tunang,haha..kita nak recycle balik jer..hihi..tukar deco jer kot,haha..kejam..kejam

    ReplyDelete
  3. xpun guna yg bulat2 polistrin tu utk cucuk bunga...leh hias hantaran..

    ReplyDelete
  4. willbemrs:
    good idea..mungkin sue blh guna benda tu untuk hias hantaran n letak atas bantal..haha..

    ReplyDelete
  5. salam...
    tak perlu guna bantal, pakai polysterin pun blh....cuma masuk blog KINA...dia ada tutorial

    ReplyDelete
  6. salam singgah..salam perkenalan ye...

    ReplyDelete
  7. syima,
    wsalam..ok,thanks yea..nnti sue tgk blog kina

    azrine,
    salam kenal jugak

    ReplyDelete
  8. kalau pakai bantal, mcm tak 'kukuh' je.. kang hbs segala yg kt atas bantal tu tumbang. haa cmne? huhuhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi:)

 
Copyright © Kedai Vitamin Muslim | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in