Alhamdulillah,saya dah daftarkan perniagaan saya dengan jayanya.terima kasih SSM!!

ASSALAMUALAIKUM....


arini sue bersiaran dari kampung halaman tercinta..ehh mek ni balik pulak dah,erkk yela kebetulan isnin takde kelas,so saya balik ler.duk UPM pun sorang-sorang,bukan ada kawan pun.apatah lagi husband..alhamdulillah,di kala kepala otak tengah kusut,bila balik kampung,jumpa my husband,dan dapat hirup udara kampung,tenang sekejap.sebenarnya saya memang tak suka duk KL,bukan jiwa saya.dari dulu lagi saya memang sllu ckp dkt kawan-kawan dan termasuk my husband,saya tak suka duk kL.mungkin orang lain suka,sbb ada semua kat sini,tapi saya punya jiwa berlainan..saya sukakan kampung,lebih damai.

ok lah berbalik kepada cerita sebenar nak bagi tahu,sue dah move selangkah ke hadapan.dari berniaga suka-suka,dan secara taks sengaja,kepada lebih serius.sue mengambil keputusan ni untuk serius dlm business yang sue buat,memandangkan permintaan yang tinggi terhadap produk catalyst seperti yang kita tahu.sue dah bersembang dengan CEO dia,dan i am very lucky,di beri rezeki dari Allah berjumpa dengan CEO yang pada saya sangat berkaliber,rilek dan cool.ok nnti sue update cerita tu selepas esok pagi yea,sebab sue ada appointment satu lagi dengan dia esok,untuk finalised semua perbincangan sebelum ni.doakan terbaik yea.

so kelmarin sue pergi register perniagaan sue menggunakan nama CIKSU WELLNESS AND MARKETING dan form sebagai perkongsian atas nama sue dan my husband.alhamdulillah,syukur tak terhingga,walaupun bukan lah projek juta-juta,tapi syukur dengan rezeki yang Allah bagi.amin.jadi sue harap ini adalah titik permulaan kami sekeluarga untuk cari rezeki dalam bidang perniagaan pula.seperti yang kita tahu 9/10 rezeki adalah datang dari perniagaan.terima kasih pada kekawan yang banyak support sue..esok sue akan umumkan dua berita baik,yeay..tunggu..

1 comments:

Terima Kasih Daun Keladi:)

 
Copyright © Kedai Vitamin Muslim | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in