KEREPEK ARROW HEAD @NGAKU

ASSALAMUALAIKUM..

semalam pergi majlis aqiqah anak saudara kawan baik aku dekat Sungai Petani..pastu g round ke merbok sekejap,melawat uitm,hehe..balik semula ke Kulim dah pukul 3 lebih kot.pastu singgah g megamall penang sekejap.ingat ada apa kat situ,bila aku pegi,mcm serabut je tempat tu.penuh dengan mek indon.aku rasa mcm duk Indon pulak.pastu g masuk pacific je..beli cepat-cepat tkt muslim pula menangis.pastu sebab rasa tak selamat je.tgk orang duk perhati je,dalam hati takut kena ragut,nauzubillah..

duk membeli sayur tu,ternampak la arrowhead @ngaku ni...pastu teringat kaknor secubitgaram pernah buat kerepek ngaku nih..sengkuang cina kot orang panggil,aku tahu arrowhead je,bukan Goku yea.hehe..so beli la stengah kilo je..arrow head ni time raya cina je ada..sebab tu setahun skali je lah blh makan kerepek ngaku nih..ngeh..ngeh..istimewa gitu..nak buat senang je..korang kupas nipis kulit atau kikis je,then sagat.pastu blh goreng.aku hiris pakai pisau aje..

ini lah rupa buah arrowhead


ni la rupa kerepek ngaku nih
sedappp..krup krap krup krapp
tak pyh letak perisa
mkn mcm tu jer dah sedap
lemak-lemak gituu..!!



0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi:)

 
Copyright © Kedai Vitamin Muslim | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in