FELLINA INCHLOSS LOTION

ASSALAMUALAIKUM..
lama betul tak berblog,huhu..hidup saya sgt busy sekarang.nnti lepas ni nak aktif lagi,jika ada masa.Now nak update dengan hot item iaitu Fellina Inchloss Lotion,sape2 nak jadi dealer boleh sms 017-6137255 harga sbtol rm75 sahaja,FREE POS.Jom jadi dealer sekarang,modal rendah jer.sms je k..insyaallah anda boleh buat side income dengan produk berkualiti ni,jom bacaaa:)


HOT ITEM:HARGA RM75 FREE POSTAGE!! 
FELLINA INCHLOSS LOTION DEALER DIPERLUKAN 
MINIMUM BELI 10BOTOL RM500 LAYAK JADI DEALER,POSTAGE FREE!!
BERMINAT BOLEH SMS 019-4085300 DEKAT KAMI YEA

 Fellina Inchloss ni (sebut inch – loss) sangatlahhhh istimewa dan unik.

 Kenapa Fellina Inchloss ni sangat mendapat sambutan?? 

 1. Bau dia wangi. Tak macam krim pelangsing lain yang bau ala-ala minyak cap kapak itu, bau serai bagai. Jadi kalau korang nak sapu sebelum pergi pejabat pun boleh. Dengan Fellina Inchloss ni korang tak payah malu-malu nak sapu. Sebab dia wangi macam pewangi. Dan dia tak terlalu panas. Orang kata panas-panas manjaaaa gituuu. 

 2. Diformulasikan dari bahan-bahan semulajadi yang SELAMAT untuk semua termasuk la yang menyusukan anak, yang gasrtik, dan wanita mengandung (syarat bagi wanita mengandung ni, korang jangan sapu kat perut, ofkos la dalam perut ada baby bukan lelemak okey, hihi. Dan jangan sapu kat belakang pinggang) 

 3. Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna. (Maka, korang kena simpan di tempat yang sesuai lah. Jangan pulak kau langkah-langkah losyen ni k). lebih afdal masa korang sapu tu, baca selawat sekali.

 4. Kalau korang on pil kurus. Boleh je sapu sama. Nak cepat nampak kesan kan.

 5. Menghilangkan lemak-lemak (ofkos) dan selulit. Dan memperbaiki tekstur kulit badan supaya kulit nampak lebih sihat, anjal, dan berseri-seri. 

 6. Boleh sapu kat PIPI. Pipi sapa yang gemuk seperti aku, boleh sapu , sapa yang ada dagu lebih (haha) pun boleh sapu, tapi sapu nipisssssss je okey.

 7. LELAKI juga boleh menggunakan losyen Fellina Inshloss ni.

1 comments:

  1. Salam perkenalan ciksue....wah bgslah skrg dh buat bisnes...smga maju jaya ye

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi:)

 
Copyright © Kedai Vitamin Muslim | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in