Virgin Coconut Oil Brand Bio-asli pun saya jual:)

assalamualaikum dan selamat pagi semua

harap semua sihat hendaknya..syukur alhamdulillah,dengan rezeki Allah bagi untuk kita kan,dan masih di beri peluang untuk bernafas di muka bumi Allah ni.jadi pagi ni sue nak announce,if sape-sape nak beli vco brand bioasli,sue ada jual jugak.selain brand catalyst,bio-asli jugak ada mengeluarkan product vco dan produk lain sesuai untuk perempuan dan lelaki.jadi vco bioasli,sue pun makan jugak..tamak bukan.hehe..sebenarnya,my sister in law yang mula kenalkan kpd sue,softgel dia serupa dengan brand catalyst,cuma kuantiti agak banyak iaitu 80biji dan harga nya berpatututan.jadi sesape yang tak pernah dengar pasal bioasli,boleh log in di http://www.bio-asli.com/ dan boleh explore sendiri produk apa yang ada.dan jika berminat boleh emel sue untuk order.pasti sue bagi harga yang murah dan berpatutan untuk semua.


ni rupa vco yang bio-asli
cuma botol dia sekarang warna biru muda,
yang lain sama
Harga promosi: RM45 (include postage)

since sue buat promosi utk bio-asli ni,sue bagi murah sikit
lepas ni dia akan jadi mcm biasa RM 50 (exclude postage)

jumlah softgel adalah 80biji...
khasiat dan kelebihan virgin coconut oil(vco) bio-asli adalah sama dengan brand catalyst
cuma bezanya brand sahaja..
sape-sape berminat pls email at: suhasnida.ismail@gmail.com atau hubungi 017-6137255 untuk mendapatkan response yang cepat.terima kasih

2 comments:

  1. salam sue..kalau macam sy..pengantin baru...nk makan ngan suami..su rasa yg mana sesuai utk sy & suami? bioasli atau catalyst?

    ReplyDelete
  2. ana,
    if nak makan with husband,bioasli lagi ramai org beli..sbb dia byk produk untuk husband wife especially..ana blh check di website.
    klu ana nak makan just for u,blh ambik yg catalyst,husband pun blh jgk makan dlm masa sama

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi:)

 
Copyright © Kedai Vitamin Muslim | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in